Lugn och skönt..

Jag och Thilia är ensam hemma, Fredrik tog med sig Wille till hans pappa så han får härja av sig lite, så nu njuter man av lugnet ;-)
Försöker få lillgumman att sova lite så jag kan städa och fixa med tvätten, men det var skit trökigt att sova tyckte hon, roligare att sitta i mammas knä och kika omkring:-)

Är så glad att jag har mina fina barn♥ men dom kan verkligen se till att man får fullt upp, hur ska detta sluta när Fredrik börjar jobba igen på torsdag tro?
Hemskt tråkigt att man inte känner någon annan som är mammaledig, blir rätt trista dagar när alla andra jobbar/pluggar, men är väl bara att göra det bästa av situationen:-)


Imorgon blir det att bara vara hemma och dona tror ja, läre in till bovärden bara och beställa nytt golv till köket och sen försöka få till något bra kort på barnen som man kan ha på dopinbjudningskorten, Lycka till evelina liksom ;-) Lättare sagt än gjort.
Nu ska jag försöka få något gjort för lillstumpan verkar ha slocknat till, så lika bra att passa på innan hon vaknar och vill upp i mammas famn;-)

Kommentarer:

1 - sandra tofält:

skriven

jag är mammaledig ;)

2 ♥ mikaela:

skriven

Precis Evelina, det finns massor med snälla tjejer som är mammalediga - tofält är en :D hihi.

Och du kommer nog klara dig galant när Fredrik börjar jobba. :) Puss

Kommentera här: