dopbilder!











Jag med Sandra och Thilia



Sandra & Thilia




Thilia med sin gudfar Tobias



Thilia med Pappa & Gudfar Tobias




William tyckte det var kul att rita han ;-)



En del av fikat som det bjöds på efter salladen



Massa fina paket till barnen



William tyckte det var kul att öppna paket..



Presentöppning



Presentöppning



4 generationer, ja jag vet att jag ser gravid ut, men det kan jag meddela att jag icke är,
skyller på en konstig klänning och för mycket kakor ;-)



Familjebild




Barnen fick massor av fina presenter, här är en del av dom

William


Min första tand & min första lock silver burkar, Gustav Personlig namnbok, Barnkammarboken,
fotoalbum med silverram, silverram, och bilsparbössa i silver.
Dessa saker hamnade uppe på en hylla så att det är utom räckhåll för lille klåfingrige herrn.



Ett fint biltält som jag fortfarande inte vet vem det var ifrån *skäms*



En underbart söt liten pall, Love it!


Fina träbilar



Fint halsband med armband









Thilia


Underbar Nalle


Silverram, mitt första år silverram, fotoalbum med silverram, söta små ljuskronor



Underbart väggord


Massa fina smycken


Dom fick en hel del mer fint, men jag orkade inte fota och lägga ut allt, skulle ju ta en hel dag känns det som ;-)



Kommentarer:

1 ♥ mikaela:

skriven

Haha biltältet är ifrån oss ;) Vi hade ju skrivit det på paketet. :) tihi.

Pallen och väggordet var ju LJUVLIGA :) hihi. Puss

2 Helen - mamma till Lea:

skriven

Kul att du delade med dej av lite dopbilder. Ni var jättefina allihopa. :) två veckor kvar till Lea´s nu :) kram

Kommentera här: