Fredag

Men dra mig baklänges vad kallt det ska vara ute då?!?!



Idag har det varit lite fusk på matfronten, men inte tänker jag deppa för det inte;)

Frukost- Blev en banan hemma sen fick jag köpa mig en macka och kaffe i skolan då jag inte hann äta frukost hemma

Lunch- Hamburgare från max med potatisgratäng till <--- Fusk fusk fusk

Middag- Blåbärspannkakor gjord på vete & grahamsmjöl, med mosad banan och mosade jordgubbar istället för sylt, lite nyttigare variant men ändå lite fusk

2 bitar choklaf <----- FUSK

Kvälls"svull" Några jordgubbar, 1 päron lite fil och musli och 1 kopp te

Har förutom dessa mål tagit något glas juice och en till kaffe

Så en lite fusk dag men som sagt, ska icke deppa ihop utan slänger in någon bild på två av mina 3 hjärtan..




Alla hjärtans dag

     

Kommentarer:

1 PEETRA:

skriven

åh, alla hjärtansdagpresenter, va gulligt :'D



hehe ja dom är ju så söta :D ja snart måste ja krama om ungarna annars så spricker jag, haha!

kram!!

Kommentera här: