The days!

Dagarna rullar på, praktiken är faktiskt väldigt intressant och lärorik, trodde aldrig att jag skulle kunna trivas med att praktisera, men det gör jag :)

Det känns dock enormt i hjärtat när små barn kommer in på prover och blir stuckna :/ Men det måste ju göras för att upptäcka eventuell sjukdom.

Nu är det också mindre än 3 veckor kvar till Williams 3 årsdag, så det blir en del att ordna inför det också, ska även till Stockholm på systers student dagarna innan så det är minst sagt fullt upp nu :)

Känns som att jag har haft William i all evighet så det känns inte direkt som att tiden gått fort eftersom att han fyller 3 snart, däremot kan jag inte fatta att Tilia blir 1 inom 2 månader, DET har gått fort, jisses!


Kommentarer:

1 Elin - Blivande Mamma.:

skriven

Haha, åh du har utsatt dig för det två gånger! :P



Men tack för tipset, ska kolla nästa gång jag är nere på stan :)

Kommentera här: