Dagens inköp!

Har hat en supermys dag med Elin och Maximilian. Tog en tripp för att kolla variants utförsäljning och sen åkte vi mot E-center.
Blev lite köp idag(Mer än tänkt)
Men hittade iallafall en overall till Tilia, det var huvudsyftet med att åka  iväg.
Både mor och barn fic kläder denna gång, inte direkt ofta det händer, brukar endast bli barnen ;)
Till mamma(Tröjan skulle jag gifta mig med om jag kunde, så fruktansvärt varm och skön, passar frusna mig bra)
Till William
Till Tilia: (Overallen ser inte sådär glansig ut på riktigt)

Ser kanske lite snålt ut till William, men så är det, ena gången hittar man massor till William och nästa gång massor till Tilisen!
Dessutom fick han lite annat smått och gott utöver kläderna :)
Och jag fick mig lite nya gardiner och lite julklappar har inhandlats! :)

Kommentera här: