Barnvagnsstrul..

Blev ganska less igår ärligt talat, vi beställde en barnvagn+babyskydd i slutet av februari, som skulle ha haft leveranstiden 10-14 dagar, och den tiden gick, och lite till, hör av mig till kvinnan som har hand om sidan, får inget svar, hör av mig igen och fick igår svar att vagnen inte finns inne... efter vi väntat i 3 veckor, sjukt less!
Varför, varför, varför meddelar man inte tidigare att det inte finns någon barnvagn att skicka??
Hade lite smått panik igår, eftersom att Thilia kom i vecka 38+0 kanske även denna bebis vill ut lite tidigare, är imorgon i vecka 37+0.
Har iaf hittat en ny vagn och babyskydd, men inte alls säkert att det hinner komma hem innan bebis kommit,
tråkigt men vad ska man göra.
 
Så denna väntar vi nu på istället.
 
 
Så jag hoppas verkligen att vi kommer bli nöjda med denna!
Har lite små kraffs kvar att fixa också innan bebis kommer, phew, börjar dra ihop sig :)

Kommentarer:

1 Petra:

skriven

Ååh vad trött man blir på sådant där krångel.. Men vad är det för stolpskott (förlåt) som inte hör av sig? Jag menar det är ju ändå viktiga saker till en bebis det handlar om, inte typ en oviktig tröja.. Tänk om bebis skulle komma men inte har varken vagn eller babyskydd för att hon inte hört av sig..
Fin ny vagn ni hittat :)

Svar: Ja det kan man undra, hon som driver sidan verkar inte seriös, och sidan som såg s bra och seriös ut, ja se där så lurad man kan bli, trist.
Ja jag hoppas vi får hem denna vagn fort nu då :)
...

Kommentera här: