Beslutsångest!!

Jag ska köpa ett kök till Tilia i julklapp, nu har jag 2 stycken som jag blivit riktigt fäst vid.
Jag kan inte bestämma mig för vilket jag ska slå till på (tur att det är ett tag kvar tills jul!)
Det ena köket är från Ikea och är en variant som ser mer "riktigt/verkligt" ut. Superfint, MEN jag är inte så mycket för träfärgat, men det är det enda minuset!
Det andra köket är en riktigt prinsessdröm, ROSA och ljuvligt :) Men funderar på om det inte blir lite "to much"
Båda är så fina, vilket ska man ha??!! :)

Kommentarer:

1 helen:

skriven

Ibland är det mycket folk och ibland är vi under tio stycken mammor så varierar mycket, men brukar vara mer på onsdagarna än måndagarna då de är längre sångstund då. Ni får ta en tur dit när ni kan :D Kramar och trevlig helg!

2 Madelene:

skriven

Tusen tack! Ja det är ju det :D Och nu så är den helt klar, bilder kommer imorgon, jag är supernöjd :D

3 Elin - Albins Mamma:

skriven

Men det översta var väl lite fööör färglöst va? :P

4 PEETRA:

skriven

- Hihi ja himla kul att hamna där, blev lite förvånad själv :D



Så svårt val det måste vara att välja mellan dedär köken, båda verkar vara bra på sina egna vis :) det rosa var ju helt underbart måste jag säga :D Thilia kommer blir himla glad vilket hon än får tror nog jag :))

Kram

5 Isabel:

skriven

Då är vi två! Jag är inte heller mkt för träfärgat :/ Hade däremot Ikeas lilla kök funnits i vitt (man kan ju måla men orka!) så hade jag inte tvekat! :) Det rosa var verkligen jättesött men känner att det faktiskt var lite too much och då älskar jag ändå rosa :D

Kommentera här: