Presentgrubbel.

Thilia fyller år snart och jag trodde att jag var klar med presenter till henne, men så var inte fallet.
Jag trodde nämligen att jag skulle ha ett dockskåp i hennes rum, men det dockskåpet är sjukt stort så det får inte riktigt plats! iallafall så tänkte jag ge henne dockskåpsmöbler men eftersom att det inte kommer komma fram nu så känns det ju dom en värdelös present ;-)
Dockskåpet kommer nog få bo i lekstugan sen efter att både lekstuga och skåpet har fått sig en renovering.
Istället funderar jag på om hon ska få en till maileg kanin i present, dom är ju sååå underbara!
Har ju en stor som ligger och väntar på födelsedagen, kanske kommer en till lite mindre till det paketet också, och lite kläder.
Kan inte bli för mycket maileg:-)
Förutom det kommer hon att få en ny större dockvagn, givetvis i favorit färgen rosa!
Hon kommer också att få en furreal hund med koppel och ett paket med hello Kitty dansdräkt med kjol, väska och en del accessoarer.
Ja hon älskar "gullegull" lika som sin mor ;-)
Får se om det hinner tillkomma något mer, men presenterna har redan dragit iväg till en saftig summa.
 
Inget komplett rum utan underbara maileg :-)

Kommentera här: