Fredag

Har lagt barnen för ca en halvtimme sen, så nu ska jag plocka upp lite här hemma, packa en väska inför en jobbhelg, sover över på jobbet på söndag, slutar 21 imorgonkväll men har ju inte direkt lust att packa väskan då!
Sen ska jag bara slå ner häcken i soffan med lite varmt te och något att tugga på och se om jag har turen att ha rösten kvar imorgon när jag vaknar, vilket jag inte hade imorse.

Så det blir inte så mycket nyårsfirande för mig 2011, men det gör mig faktiskt ingenting, det här med nyår är inget som riktigt varit min grejj.
Men gott nytt år till er andra iaf :)

Kommentarer:

1 PEETRA:

skriven

- Ja den var supergod verkligen :D



& du jobbar och står i du, Hoppas jobbhelgen går bra :) kram

2 Madelene:

skriven

En eloge till alla oss kvinnor som står ut säger jag bara, verkar vara långt ifrån ensam! :p Kramar

3 Helen:

skriven

tack vännen <3

Kommentera här: