Tisdag!

Älskade familj, ni är dom finaste jag vet, är så glad att ni finns i mitt liv.


      

Var iväg till barnens hus idag och köpte en bilbarnstol till Thilia, så den här gången hade vi större tur, sist vi var där hade dom inte denna som vi ville ha, det blev ju såklart en BeSafe som vi redan  hade kommit överens om, och hon kom verkligen mycket högre upp, hon satt som en liten prinsessa :-)♥

Blev också en liten sväng på ÖB, William fick även lite nya leksaker eftersom att jag rensat ur lite "bebis leksaker" från hans rum och gett till Thilia, då tyckte jag att lillgubben kunde få lite nytt, bl a denna bil, rena rama fyndet ju, dessvärre visste vi inte innan vi köpte den hur FRUKTANSVÄRT ILLA DEN LÅTER :p

Men men huvudsaken att han har roligt med den så får vi andra helt enkelt överleva :p

Nu ska Tant Evelina plocka undan lite här hemma innan jag slänger mig i sängen och dregglar sönder kudden, för mycket mer plugg verkar det inte blir, stress stress stress, Aja however, ny dag imorgon ;-)

Kommentarer:

1 ♥ mikaela:

skriven

Vi har också en BeSafe Izi-kid ( eller vad de nu heter ) hehe. :) Och Elsa sitter som en riktig prinsessa i den, ser ut bra genom fönstret osv - det enda negativa är ju att jag inte ser ut lika bra ;) Haha. Men så länge Elsa sitter säkert så :) Puss

2 Elin:

skriven

klart de :) Ja de är ju jobbigt å ha en sån period! :/ Tur att vi båda har insett att vi måste ändra oss :) jo de är ju inge vidare att de har blivit lugnt när de har varit en sån fart tidigaare, men ringde bm idag å hon sa att ja skulle ringa förlossningen å be dom kolla.. så jag gjorde det å vi åkte dit idag.. dom kollade jätte länge och noga :) Men de var inge som var fel som tur var! :) när vi var där så sparka hon jätte mycket å nu har hon hållt på hela kvällen, så nu är allt som de ska :) Jo men jag prova de mesta tidigare å kolla så hon rörde sej men de gjorde hon inte :S Kram

3 Madelene:

skriven

Ja det är jättehemskt! :(

Det är i gröten och ersättningen dom hittat just dom gifterna, men jag tror inte burkmaten är hälsosam för fem öre :/ Tror inte barnen tar skada av att äta det då och då, men att föda upp barnen på enbart sån mat får nog konsekvenser längre fram :(

Kommentera här: