Julafton 2012!

Här har det varit tomt igen, dels pga att det såklart varit jul, och dels pga min trötthet, men tänkte iallafall uppdatera lite snabbt om våran jul!
Den har varit väldigt lugn faktiskt, vi har varit hemma och min Mamma, Fredriks mamma och hans systrar var här!
(vi firade lilla julafton med mina systrar tidigare, och med min farmor, Fredriks pappa var vi till i torsdags och firade lite då med) Så det har varfit myyycket "julafton" för oss ;)
 
Barnen fick så mcket fina paket, vet fortfarande inte vart jag ska göra av allt ;)
 
 
Julfrukost efter lite julklappar i julstrumpan, barnen fick även öppna sina klädpaket på morgonen.
 
Mammas lillgumma! Storebror hann absolut inte vara med på bild vid detta tillfälle :p
 
 
 
 
Tomten kom han med ;)
 
Öppnar paket för fullt :)
 
Går loss på maskeradlådan! :)
 
Även lillgumman fick så att hon kan klä ut sig, till favoriten såklart ;)
 
Myser med fastrarna
 
 
 
 
Mys framför Kalle!
 
Som sagt, barnen fick så mycket fint,(och vi) men det kommer i ett senare inlägg :)

Kommentera här: