Tillbaka till verkligheten..

Imorgon känns det som att den verkliga vardagen börjar igen, då lillgumman börjar skolas in på dagis, och även storebror ska börja på torsdag och jag har ett plugg att sköta, för tillfället sörjer jag inte sommaren ett dugg faktiskt, ska bli så skönt att komma in i tydligare rutiner igen och få hinna sakna mina barn. (Vilket jag gör hela tiden när dom inte är med)

Känns som att livet håller på att ordna upp sig för oss nu efter att ha fått utstå motgång efter motgång känns det som, men *peppar,peppar*

Måste bara bjussa på denna bild på min tokungar, dom fullkomligt älskar oliver, och William tyckte att det var en helfestlig idè att hälla upp hela olivburken i tallriken, Tilia var inte sen med att gå dit och nalla, och tro på fan att ungarna sätter i sig alltihopa, knäpphögar♥

Kommentarer:

1 PEETRA:

skriven

Gobitarna<3



Hehe ja det kanske kan funka om vi flirtar lite med han ;)

kramar till dig!

2 Elin:

skriven

Tack :-D

Kommentera här: