Shopping i valbo!

Igår var jag och Elin iväg på en liten shoppingtripp till Valbo, super härlig dag :)
Man fick med sig mycket fint hem, och mycket mycket fint som snällt fick stanna kvar i affärerna tills nästa gång!


Från oves fick jag med mig 2 UNDERBARA lampfötter, hjärta med krokar på. kruka som det ska sättas ljung i, och en skål på fot.

Från Ikea- Ljuvlig filt, 2 blomkrukor, 4 plastblommor, ljus, och krokar.
Blev inte alls mycket från Ikea, Maskroslampan får följa med hem nästa gång, lampan till Thilias rum fanns inte i gävle, och den underbart fina golvlampan jag ville ha fanns inte heller i gävle, skiiiit!

Från karlssons fick en kudde med texten HOME och bokstäver med samma ord följa med hem.

Och från Albert och herbert dessa 2 vita ljuvliga ljushållare!


En kaffefilters-hållare har jag tänkt köpa länge, så hittade jag denna på den fina inredningsbutiken inne i valbo köpcentrum, minns aldrig vad butiken heter.





Fredagsmys med tända ljus såklart!


Även lite annat plock följde med hem som inte bild finns på,örhängen,  tröjor till barnen, leksaksfigurer till William, plus något litet småplock till paketkalender :)

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Inredningsbutiken i valbo heter smaksak ;) Min favvo affär där! Hihi. Vad kostade lampfötterna? Är också ute efter snygga såna :D Jag har aldrig varit till Oves, finns de mycke fint där?? Hoppas allt är bra med er! kram

Kommentera här: