Presentshopping till barnen!

Har klickat hem presenter till barnen, så nu är jag typ klar med det, såå skönt även fast det är 2 respektive 3 månader tills dom fyller, men jag föredrar verkligen att vara ute i god tid, jag kan samla på mig presenter och julklappar hela året ;)
Detta kommer dom få av oss:
 
 
Willes:
 
 
Hockeyspel+stativ
 
Ultimate Gamer
 
 
Skateboard, den han har just nu är så himla liten.
 
 
 
Walkie-Talkie
 
 
 
Lego
 
 
Det enda som saknas är ett skyddset som han ska ha till skateboarden.
 
 
 
 
 
Thilias:
 
 
En ny större dockvagn, den hon ha är så liten
 
Söt hund som kan gå och skälla
 
 
 
Maileg kanin
 
 
 
Dockskåpsmöbler
 
 
 
 
Hello kitty väska
 
Det enda som saknas till Thilia är en klänning till Maileg kaninen.
Men känner jag mig sjäv rätt så hinner jag säkert hitta något mer till födelsedagarna ;)

Kommentera här: